sobota 13. února 2021


                                                    Trošku odreagování v dnešní době...

                                 


toto  jsem si zapůjčila na Pinterestu
ale celá já,když mám snahu číst...





                               i tak to někde bývá a pak se divíme dětem..


                            jaká výhoda,že nemáme vanu...


                              kamarádky?? někdy to tak vypadá

                               u některých stolů s ,,babkama,, v klubu..

                             No ještě,že řešíme ruční práce....nemoci 

                            neřešíme,ty už vyřešit nelze....


                              tak toto je dnešní doba....

                   Tak s tímto se dnes loučím a na záhlavíčku

                   je moje pracoviště,ale schované pod mlhou...

                  Zámkem Jezeří se loučí...a děkuji za návštěvu.

                                     Moc zdravím Miluš
 

17 komentářů:

  1. Miluško, Archimedova manželka mě teda dostala ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi mě to taky hodně moc dostalo,někde je to možná i pravdivé,ale do sprcháče to nejde asi dát....pa a opatruj se..

      Vymazat
  2. Miluško, humor je kořením života a já jsem si to u tebe dneska užila ;-)))
    Fotka Jezeří je zajímavá, takovou jsem ještě neviděla.
    Hezkou, slunečnou neděli. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fotku jsem si zapůjčila z e-mostecka a musím si ji ponechat na památku,joooo to byly jiné časy pracovat na měnírně el.proudu a koukat aby na nás nespadnul zámek Jezeří...

      Vymazat
  3. Kočenky jsou nádherné. Je to humorné a navíc pravdivé. Taková je současná doba.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za pobavení, Miluško! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluško, palec nahoru, pobavila jsem se. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné odreagování... Moc zdravím, Miluško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji moc jsem ráda,že jsi se pobavila.Člověk to v dnešní době potřebuje...pa a taky moc zdravím.Miluš

      Vymazat
    2. Miluško, jdu od Jitky, pokud bys stříhala ten blahokvět nebo blahokeř, prosím si také o kousíček. Dej mi vědět na adresu hela.buzkova@seznam.cz. Díky.

      Vymazat
    3. Helenko budu jej určitě stříhat ale až tak za měsíc,ale kolik aplégrů vyhodí kořínky to ještě nevím. Slíbila jsem už Vendy W,co chodí k Jitce ale budu se snažit ano a pak bych dala určitě vědět a budu potom chtít adresu,ale tu mě když tak dá moje blogerová sestřička no přeci tvoje pravá sestřička Květa....pa zatím neděkuj za kytky se prý nemá děkovat oni potom nejddou,ale je to jen pověra.pa

      Vymazat
  7. Miluško,tak jsem se taky dostala :-)
    Hezky jsi se odreagovala, pěkně to pobavilo i mne :-)
    Posílám pozdravy a přeji krásné dny, prožité ve zdraví! :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  8. Chybí mi tam " k tobě" zatoulalo se :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem se k tobě dostala a od Ježurky jsi asi Diviznačku nemohla najít, má tam předchozí blog, který už nepoužívá. z mého blogu-tam jsem tě též přidala jsi u ní rovnou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko ty jsi zlato,nevím proč si to Ježurka neopraví,ona asi nemá náladu,je pořád sesypaná,určitě si to takhle nemyslela,to odpočinutí v důchodu...Já jak jsem klikla u seznamu,tak jsem myslím vymazala i tebe ,ale už jsem našla tak zvanou ,,blbenku,,a jdu na tebe tě uložit.pa a díky a opatruj se...

      Vymazat
  10. Miluško, ale máš tam chybičku v http"//moravskaruza.blogspot.com ti chybí o -možná jsem odkaz napsala chybně já a tys ho zkopírovala?, zkus to opravit- chybný můžeš křížkem zrušit a dát to znovu .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži na to http:// se vše taky otevírá a jak mám v Rozvržení kam mám psát tak to tam dal blog já jen pokračuji. Jinak se jdu na to podívat a díky.pa

      Vymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...