úterý 2. února 2021



                                  Co  umí  napáchat  mokrý  sníh...


                   Jen se tak projít po třech dnech doma,tak bylo rozhodnuto. Sluníčko svítilo a tak

                 jsme se s kamarádkou  prošly přes kremaci pomalu na naší zahrádku a zpět.


                                               když jsem viděla tu hrůzu,tak jsem si řekla,že by

                                               se měl asi někdo na hřbitově  o to více starat...

                                                   Větve jsou polámané a nejen ohnuté, docela

                                                   bych řekla,že je to dost nebezpečné...


                                            všade krásně nasněženo a cesty důkladně nasolené

                                            a co asi tomu řeknou boty po procházce???...

         

                                            tady mě kamarádka upozorňovala,,hele ty paparatzi

                                            nechoď pod to... ale já se nedala....


                                           Ještě z druhé strany,co zatím kamarádka  hledala

                                           pomník  nějaké paní,co s ní pracovala...

                                              No vybrala si správný den,málem tam ztratila botu....


         

                                                       a toto je pěkně nahnutý strom, no možná se 

                                                       mu chce takto vzhlížet na naše město,sice v pozadí

                                                      je zasněžený Ressl-kopeček....💓💖🙋🙋  


                                      Tímto končí procházka  přes hřbitov a zítra se projdeme

                                     na zasněženou  zahrádku.... Moc všechny zdravím..

                                                  Děkuji za milé komentáře  a i když  nenapíšete

                                                 komentář,tak díky za návštěvu.... Miluš

                                                           💓💓💓💓💓



 

 

13 komentářů:

  1. No to je spoušť, až nebezpečná. Na zahrádce to to snad bude vypdat líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne není jdu stahovat fotečky....pa a díky za návštěvu...Miluš

      Vymazat
  2. Těžký, mokrý sníh dokáže nadělat paseku v zahradě i na hřbitově. Ale Miluško já mám
    pro tebe potěšující zprávu. Konečně rozkvetl blahokvět co mám od tebe. Hned hod ávám na svůj blog. Děkuji, děkuji, děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemusíš děkovat,ráda jsem to pro tebe udělala. Já jsem jej přesadila a tomu lotrovi se nechce kvést. Asi mu budu muset vyhrožovat.Dalo mě to přesazování zabrat,šlahouny dlouhé a zatočené 5m délky,ale já to dala...pa a opatruj se...

      Vymazat
  3. Miluško, tak nezapadněte, u nás na to moc nejsme zvyklí. Běžně denně hodně chodím, ale v tyto dny jsem to vypustila, nepotřebuji si zhuntovat zdraví, počkám na lepší počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělo si procházkou nehuntuju,jsem doma zavřená a po třech dnech musím ven,kam??tak do přírody...pa a taky se opatruj...

      Vymazat
  4. Doufám, že nám mokrý sníh neudělá na zahradě nějakou neplechu. V pátek se tam manžel jede podívat, tak snad přiveze kromě brambor, které tam máme ve sklepě, i dobrou zprávu ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Mokrý sníh je těžký, umí dělat potíže, obzvlášť na hřbitově. Někdo by to měl hlídat, nějaký správce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko tam jsou pracovníci,kteří v létě sekají trávu,nyní byly nasolené příjezdové cesty,ale v uličkách u hrobů,neprošla lidská noha,akorát kamarádka,která tam hledala pomník někdejší její spolupracovnice a já jako obvykle dělala ,,paparatzi...V mobilu mám rozhlas našeho města a tak jsem jim fotky poslala,je to docela nebezpečné a myslím,že těchto přerostlých stromů je tam zbytečně moc.. doufám,že jsi již trošku v pohodě a opatruj se..Miluš

      Vymazat
  6. Miluško, ve vedlejší vesnici, kam chodíme na hřbitov jsou už tyto keře vykácené. Když napadl sníh nebo byl vítr, bylo o strach pod nimi chodit.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo taky jsem se bála a kamarádka raději odešla hledat pomník její bývalé spolupracovnice a za to,že mě nabádala,abych pod to nechodila a málem ve sněhu ztratila botu a ječela potom ona a né já o pomoooooc...Koukám,že se dílko galerie foteček a receptíků podařilo,tak gratuluji...a opatruj se... Miluš

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně jste se prošly :) Hřbitovy mám ráda. Ale ty sněhové stromy jsou o strach...
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně jste se Miluško prošly a nakonec i užitečně, upozornily jste na pohromu. ☺

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...