sobota 27. února 2021

                                

                                   STAL    SE  MĚ   HUSARSKÝ KOUSEK...

                      Ano  takto jsem koukala co jsem opět provedla..Měla jsem

               v seznamu  ,,oblíbené  blogy,,dvou blogerek,ale u obou špatnou adresu.

              Nic lepšího mě nenapadlo,než to opravit,ale klik,tam kde nemám..

                     Ještě,že mám tak zvaný ,,blbeníček,,tam mám adresy všech napsané,

             ale ještě se ptám,koho jsem si tam nedala a měla jsem jeho adresu,tak ať se klidně 

        ozve..

                    Seznam  po špatném kliknutí byl v nenávratnu fuč. Nic jiného nezbylo.

                než opět si pohrát a seznam vrátit..


                    Tady alespoň vidíte,s kým máte tu čest a jaká jsem někdy rychlostí blesku 

         trubka...Toto je pro zpestření  dnešního dne a možná i více dní..


                     Všechny zdravím a děkuji za milé komentáře.

   Hloupé komentáře již  již přehlížím a nedělám si z nich už vůbec nic a né 

jako na starém blogu.cz...










 

16 komentářů:

  1. Stane se, no 😀. Hezkou neděli, Miluško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko já vím,ale kdyby člověk neposlouchal druhé tak je to v pohodě,ale už mám ,,blbeníček,,a hotovo..Někdo si zaládá ,,deníček,,já hold to druhé...

      Vymazat
  2. Miluško, to znám, to je hned. Horší už je to dát věci zase do pořádku. Alespoň mě to trvá dost dlouho. Měj se fajn, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evinko a opatruj se...přeji krásný týden...Miluš

      Vymazat
  3. Miluško, to se mi už také stalo a myslím, že nejsem sama. To se zase napraví. Měj se pěkně.
    Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to trošku napravila,ale ještě až bude troška času zkontroluji..pa a ty se taky měj dobře a opatruj se..Miluš

      Vymazat
  4. Budu trošku škodolibá: to jsem ráda, že nejsem sama v té šikovnosti :-)
    Jenže já nemám debilníček, takže musím na další blogy a hledat v přátelích....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Renatko já už si musím napsat raději i mobilní čísla a hlavně z wats appu..Je to dobrá věc,obvzláště když klikneš na co nemusíš a nejsi škodolibá,já jsem ráda,že nejsem sama,tak tě přijímám do klubu klikařek...pa

      Vymazat
  5. Také mám někdy ruku rychlejší, než hlavu a pak se divím, kolik mám v textu chyb. A o smazání ani nemluvě. Minulý týden se mi přihodilo smazání jednoho článku. Ach jo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej do klubu ryclých husarských kousků...zdravím.pa

      Vymazat
  6. Můj kontakt je naštěstí správný, na rozdíl od nedávné doby, kdy se mi pořád vnucoval nefunkční odkaz na minulý blog.
    Nejsi sama, klidně mě přihlas do "klubu" - občas jsem si taky husarsky zavařila ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych potřebovala udělat tolik úprav na blogu, ale zatím jsem nenašla ten klid, abych to vyzkoušela a trochu ten blog zdokonalila. Je to se mnou čím dál horší.Říkám si kolikrát, že už skončím s blogováním. Nikam se nedostanu, nevím o čem psát a fotit. Ty jsi aspoň tvořivá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Květuš,proč naříkat,neboj dojde na to,jenom nekonči.Bude jaro,budou kytičky a určitě ty se budeš mít čím pochlubit. Tady není nařízeno kolik musíš dát článků za měsíc. Fotím taky někdy blbinky,když přijdu domů,tak letí z foťáku nebo z mobilu do koše...neboj bude lépe a teď se opatrujte oba doma...pa Miluš

      Vymazat
  8. Miluško, tak to samé se mě stalo nejméně 5x. ☺ Ale co, však se to opraví, tedy znovu napíše a JE TO!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně,použila jsem svůj,,blbeníček,,a některé opravila od jiných blogerek,tady se prý opisovat může,nemám žákovskou abych měla poznámku...moc zdravím a opatruj se...Miluš

      Vymazat
  9. Zdravím Miluško. Děkuji za milý komentář na blogu Příroda a přeji příjemné dny. Jinak já jsem si svou roztržitostí nedávno zrušila původní blog a ještě zrušení potvrdila, tak že jsem přišla o všechny příspěvky a články z výletů...stane se.... Přidám si Tě do přátel ano? Krásné dny přeji a hlavně zdravíčko. Jára

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...