pátek 12. března 2021


         Myslím,že troška humoru neuškodí...

       Když si v této divné době pohrávám a někdy udělám kopanec,tak

      si píši podle mne ,,blbeníček,,a někdo se snaží dávat na pinterest super vtipy..


                                        jen si tak pohrát na prográmku....ale kytička z loňska...

                                                 

                                      

                                            fotečku zvětšíte kliknutím na ní....










                                       poslední kytička je pro všechny kdo zavítá...

                       Děkuji za milé komentáře.....Miluš

13 komentářů:

  1. Miluško to je moc hezké. Díky za úsměv, který jsi vykouzlila na mé tváři. Krásný večer. Jára

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se fakt pobavila. Jak by asi dopadla návštěva u kadeřnice s distanční výukou? Asi tak, jako když se do střihání pustím sama. Měj se, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Humoru není nikdy dost. Zdravím tě a děkuji za dobrou porci vtipů ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý, Miluško, díky za pobavení! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné vtipy, zvlášť se mi líbí ten o distanční výuce. Krásné dny, Miluško.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Renatko děkuji za komentík,ale jsem ráda,že jsem hlavně tvojí práci udělala radost. Drž se a opatruj se... Miluš

      Vymazat
  7. Ta poslední kytička je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu,plno lidí by jí chtělo a já asi nedám hlízu nikomu,již jsem jednou podobným způsobem rozdávala a nakonec jsem neměla nic...Mám ráda jiřiny a už nám to pomalu konečně začíná na zahrádce.Opatruj se. Miluš

      Vymazat
  8. Miluško zdravím :-) a vtípky pobavily, humor je koření života :-)
    Přeji krásné jarní dny a hodně zdravíčka! Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji i tobě přeji jen a jen to nejlepší,no já raději ty vtípky,jinak všeho co se kolem nás děje mám už plné zuby....raději zdrhnu na zahrádku a tam chodím jako krtek s malou motyčkou...pa

      Vymazat
    2. Přesně tak. Je mi líto těch, kdo možnost vylézt na tu zahrádku nemají. mě by to zabilo :-))

      Vymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...