úterý 26. ledna 2021


                          Když   je  člověk  doma  a nebaví  ho

                          ani  jít ven....


                                   ale až toto dodělám,tak vím co

                                    budu dělat...motat šálu...

                               tady jsem si zkoušela různé písmo...


                             no ještě,že nemám pejska,hned

                             by mě vyhnal si asi sednout na zem...


                                     vzpomínkový strom-

                                           musel ustoupit

                                    výkopu...


                                 a tady je v jiném rámečku

                                 a kdo si hraje nezlobí....


                            včera s kolegyní na procházce.svítilo

                            sluníčko a dneska je zamračeno

                           a občas poletuje ten bílej nesmysl....


                  Tím končím,mějte se krásně,opatrujte se

                           a díky za komentáře.. moc zdravím..

                                             Miluš
             
 

9 komentářů:

  1. Vtipné obrázky, díky. U nás dneska trochu sněhu napadlo, ale dlouho určitě nevydrží. Nevadí, ale aspoň vím, jak má zima vypadat ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo,dopoledne tady trošku poletoval sníh,ale přes poledne je pryč.Sice na zahrdce je sněhu více a to zahrádka určitě bere..měj se fajn..

      Vymazat
  2. U nás docela jasno a po sněhu ani památky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko tady ve městě byl poprašek pouze dopoledne,potom obleva a dnes když jsem šla z nákupu,tak to akorát někde na chodníku klouže,no kde máme zahrádku,tak tam se zatím drží sníh...

      Vymazat
  3. U nás nějaký sníh zatím drží. Miluško já zatím ležím, ale už se nemůžu dočkat jara a chci věřit, že pak bude líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu polehávej,já jsem se taky více povalovala a zjistila jsem,že práce nebyla zajíc a na mě počkala...Taky pevně doufám,že bude lépe a oddychnou si hlavně sestřičky co se v nemocnici starají o lidi...pa a opatruj se....

      Vymazat
  4. Vyhrál to ten vlčáček na židli :-) :-) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko ten vlčák mě taky dostal,asi kdybych jej měla na zahradě,hned by mě to řekl,abych si sedla na zem...doufám,že je ti lépe....pa

      Vymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...