neděle 8. listopadu 2020


                 Když   se  potřebuji  uklidnit  v  této divné   době....

                                     trošku si pohrávám s prográmky na úpravu foteček,

                                      je to který zámek??? Lada to určitě uhodne...


                                      

                                                 ten samý zámek,ale z jiného pohledu...

     

                                                 tady jsem si pohrávala s letošní lilií,které

                                                 jednoho dne budou jen vzpomínkou,jako předešlé....



                                             z jiného pohledu....



 no a tady je to jinak,jen jsem měla dát 
jinou  barvu pozadí...                                                 


 

Nevadí,ale i tak děkuji za návštěvu. Miluš





 

8 komentářů:

  1. Miluško, pěkně se uklidňuješ v této divné době. Jde ti to, protože jsi šikovná. Já jsem sice zatím klidná, ale neměla bych tu trpělivost se učit. Možná ve vánoční svátky bude líp.
    Miluško, měj se pěkně a držte se tam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš díky a zatím a snad nadále budeme v pohodě,já jsem si to snad odbyla v únoru....

      Vymazat
  2. Jsi šikulka a navíc, kdo si hraje nezlobí ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi stačím prý i zlobit a i si hrát,ale to vymyslela kamarádka....

      Vymazat
  3. Miluško, když tě to naplňuje a uklidňuje, proč ne. Já se teď uklidňovala pletením čepice a koukala při tom na Hercula Poirota. A je mi báječně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluško, raději si takto hrát a na chvilku přestat vnímat svět kolem. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu,to je hrozná doba ať vlezeš kamkoliv TV nebo Radio všade == covid a nic snad jiného neumí říkat,to snad bude nový druh slabikáře..Raději si hraji s fotkama,ale vníme okolo nás vše a žádné srazy bez roušek,stačilo mě to v únoru....pa a díky za návštěvu...

      Vymazat
  5. Tvoje uklidňování se nemá chybu. Já zase pořád háčkuju nebo čtu...

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...