sobota 14. listopadu 2020



                         Pátek  sluníčkový  den...
  
              po obědě mě sluníčko vyhnalo ven,tak jsem jela na zahrádku 
              pohrabat listí,ještě není dohrabáno,letos se ty stromy
              olistlly uplně nadnormálně...
                                     na skalce se to ještě zelená
                                     když jsem odcházela domů,tak 
                                           se krásně stmívalo...
                                     opět si pro potěšení jedna
                                      paní pořídila kočku,ale
                                     kočka musí taky jíst...
                                     když jsem nachytala u kolegyně
                                     kočku,tak jsem hned vyfotila
                                     krásnou barvu listopádky-asi
                                      bude výměna....

                  Na závěr jsem dám citát Květy Fialové...
                   Tu jsem měla ráda a citáty od ní ukládám,
                  tento se na dnešní dobu moc hodí...

                  Obvzláště,když si někdo stěžuje na doktory-třeba...

                                  Moc zdravím a opatrujte se.. Miluš

                          

 

                                                    

5 komentářů:

  1. To stmívání je krásný snímek a jsi pracovitáčiperka, já na zahrádce nebyla už téměř měsíc (naštěstí nevidím to, co by bylo třeba tam udělat - zahrádka je daleko, u chaloupy ...). Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. I u nás bylo dneska nádherně, užívaly jsme si ho s naší Barunkou. Manžel byl na otočku na chatě, ještě potřeboval něco dodělat a já zase potřebovala dovézt brambory. Hezký den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Listí se urodilo normálně, protože letošek je, co se počasí týká, prý normální. To v minulých letech to bylo nenormální :D.
    Citát je velice pravdivý :).

    OdpovědětVymazat
  4. Komentář paní Fialové se mi líbí. Je pozitivní a to je dnes hodně třeba

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...