středa 4. listopadu 2020

                

                       Jen  tak  něco pro odlehčení 

                       od rouškové  doby...
                          možná to tak někde je funkční...



              Příště jakmile bude více času,tak bude  více vtipů. Musíme se trošku i zasmát.Děkuji za milé komentáře a moc zdravím. Miluš







 

9 komentářů:

  1. Manžel a chleba rozesmály mě i manžela, díky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Smíchu není nikdy dost, pobavila jsem se, díky. Manžel šel pro chleba ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Zasmála jsem se. Hodně vtipů chodí i mailem a trochu to dělá tuto dobu veselejší a snesitelnější. Měj se hezky, už nevěřím, že se do Vánoc sejdeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já tomu už moc nevěřím,hold si DOUFÁM uděláme vánoce od ledna. snad ten ,,šmejd,,pujde už pryč....

      Vymazat
  4. Zdar a sílu Miluško, je dobré vše odlehčit a zasmát se. A já proč manžel vždy raději jde pro chleba, no jasný ☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám,že je to všade stejné,noooo možná by se našla i vyjímka ...

      Vymazat
  5. Trocha té dobré nálady a smíchu, je jako koření života. Povedlo se.

    OdpovědětVymazat
  6. Tvými parádní vtípky jsem se pobavila. Jsou boží 😎

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...