neděle 17. května 2020



                      Trocha   relaxu...

              Po dva dny jsem vysazovala rostlinky ven ze skleníku

                    troška relaxu neuškodí,se projít s mobilem po zahrádce,zda
                    máte chuť se projít se mnou,tak prosím,vstup povolen...

                       
                                                   tak a teď poraďte,jde o sázku,zda je
                                                   to ,,hlaváček,,

                                                        manželovi rostou řízečky ze sírovce


                                                      loni koupené v Litoměřicích skalkový
                                                      kosateček...
                                                          azalka dostala přesazováním
                                                          pořádně  zabrat,ale už na ní
                                                          nesmím sahat....

                                                          začíná kvést červený rodedondron
                                                          taky kvůli výkopu na pitnou vodu
                                                            byl 2x přesazován...


                           Tak a teď  jdu dělat něco užitečného a na zahradu,tak 
                            se s Vámi loučím a mějte se v pohodě a opatrujte se.
                                                                                          Miluš
           
                                                                                            

                           

9 komentářů:

  1. Miluško, zahrádky jsou v plném květu včetně té tvé. Je to báááječná potěcha pro oko i pro dušičku.👍🧡
    Přeji příjemné májové dníky.🌞

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti určitě neporadím, já jsem v oblasti kytiček naprostý analfabet :D. Krásně ti to tam kvete! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherné fotečky ze zahrádky, ten sírovec je teda opravdu zajímavý. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásnou zahrádku máš, miluško! To je paráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Promiň Miluško, že jsem tě napsala s malým M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neomlouvej se,vždyť jsem ,,malá,, a díky za návštěvu....

      Vymazat
  6. Ahoj Mili, dostala jsem se k tobě na nové stranky👍😊Krásné ti kytičky kvetou. Ať ti dělají jen radost, ono je s nimi veseleji😊Já si myslím, že to hlaváček není. Hlaváček jarni je žlutý. Měj se moc hezky a přeji Ti hodně zdraví a pohody😊Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko prosím tě napiš mě do emailu,který najdeš nad mým blogem napravo nahoře,nevím kam tě mám dát::.zapomínám.

      Vymazat
  7. Miluško, máš to krásně barevné!!!

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...