pátek 29. května 2020




                                         Něco  málo co ještě kvete....

                                        Po dešti se vše probralo ke kvetení  a tak se můžete projít
                                         po zahrádce se mnou..
                                                 barva  vlčího zahradního máku neklame
                                                  skutečně takto září...
                                                    jsou dva květy-zatím a kolegyně včera musela
jít blíže   a napočítala  9 poupátek...            
                                             trošku jsem si pohrála s květy na skalce...
                                                osázené kousky obrubníku...
                                                   nevím komu jsem co udělala a musela jsem
                                                   si k focení kleknout....
                                                  dvě barvy rododendronu a jsem ráda,že
                                                    po dvojitém přesazováním se daly do květu...

                                                      ještě  jedna fotečka s netřeskama....

                               

                                                       Tímto se s Vámi loučím a mějte krásné dny
                                                        a hlavně se opatrujte... Miluš
                                               






3 komentáře:

  1. Krásně barevný to tam máš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko díky,ale ještě musím přijít na to,když něco napíšu hezky pod sebe a pak mě to na blogu lítá kam chce. Já na to přijdu....

      Vymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...