středa 6. května 2020





                                         
                                                  Trošku     citátů  pana   Wericha...



                             
                                             
                                                        možná by se pan Werich nyní divil....
                                                        co je to nyní za divnou dobu...
                                                         
  




                                       
 
 posledním   tulipánem  v květu  se loučím  a mějte se fajn..  
                                                
Děkuji   za   návštěvu... Miluš

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, to tě zase tady někdo otravuje? Chjo...
      Pan Werich nikdy nezklame :).

      Vymazat
    2. Janinko zatím nikdo neotravuje,jsem ráda,že se někdo podívá. Dala jsem si to tam dříve,než by někdo začal...pa

      Vymazat
  2. Werich má hodně trefné komenty a citace. Ale s tím druhým nemohu až tak souhlasit, trochu mi připomíná oblíbené rčení, kdo umí, dělá, kdo neumí, učí. Učení - tedy z pozice učitele, se tedy stává degradací a to, myslím, až tak trefné není. - A ten výrok o paměti a blbejch dehonestuje každou babičku nebo každého dědu, který si pamatuje, a vybavuje si skutečné události. Chytrej vymýšlí, to má pravdu pan Werich, ale chytrý vymýšlí i neuvěřitelný békoviny. Tohle se mu fakt moc nepovedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Vendy ty jsi ranní ptáče,to já akorát tak jedním okem koukám,zda mám ještě chvilku spinkat. Díky za komentář,někdy se kluk taky netrefil jako já,ale díky za návštěvu....

      Vymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...