neděle 31. května 2020




                                     TROCHA   ODREAGOVÁNÍ...


                                     
                                                          Toto  je pro mě zapamatovat si...





                                               převzato z Pinterestu...


                                       
                                          tak toto je na mě jako ušité...


  •                                              snad se to naučím,aby se dalo na to koukat...
   

                                                                                 Všechny zdravím kdo zavítá. Miluš...




2 komentáře:

  1. Figuríny nemají chybu, jak píše Janinka, a já se teď snažím nacpat si do hlavy to poslední. Propustili mě z práce a já teď doufám, že mě čeká něco lepšího.🤔😊
    Přeji krásné dníky v novém měsíci.🌞

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...