sobota 28. května 2022



                                    JSEM  TADY  S  MALÝM  PŘÍSPĚVKEM...


            



                TAK  NÁS  OPRAVDU  STRAŠÍ JENOM OBLOHA A ZPRÁVY

                        DO MOBILU,ŽE BUDE HOOOODNĚ  PRŠET A HLE,,SKUTEK 

                        VELÝM  VĚTREM ,,  UTEK...JAKO MINULE VELKÁ BOUŘKA

                        A ONA BYLA HNED PRYČ...

                              

                               NO NENÍ TO LEPŠÍ,NEŽ NĚJAKÉ ZPRÁVY,ŽE BUDE PRŠET???

                               BARVA JE TROŠKU ZKRESLENÁ,JE TO FOCENO MOBILEM...



   

                     TAK  JSEM JEJ VZALA  TROŠKU BLÍŽE,LÍBÍ SE MĚ TEN STŘED,

                     KDYŽ NEFOUKAL VÍTR,BYLO TAM NA NĚM PLNO  VČELIČEK

                    OD SOUSEDŮ...

 


               DNES JE TO VŠE,PŘÍŠTĚ SE POLEPŠÍM,FOTEK JE DOSTI,

              ALE TEN ČAS CHYBÍ..

                               DĚKUJI ZA MILÉ KOMENTÁŘE A VŠEM PŘEJI

                              KRÁSNOU NEDĚLIČKU...   MILUŠ

                      



 


4 komentáře:

  1. Vlčí máky mám moc ráda, pár už jsem jich v polích viděla. U nás včera konečně pršelo celé odpoledne, zahrada to potřebovala jako sůl. Měj se hezky 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Pamatuji si, jak jsem vloni viděla v jižních Čechách kolem silnice takové krásné lemy vlčích máků. A já chci také déšť, chci blues dešťových kapek na okenní parapety...:-) Pa.

    OdpovědětVymazat
  3. kočko tento vlčí mák je zahradní a má oranžovou barvu,jen mobil je klamání ,,nepřítele,,Taky se vysévá sám kde chce,ale mě se líbí tak jej neškubu jako plevel...Ty přeháňky si z nás dělají jen legraci...pa

    OdpovědětVymazat
  4. Miluško, máš krásný vlčí mák. Kdysi jsem ho taky měla v zahrádce, ale nějak jsem ho asi nechtíc "zdemontovala". Ta barva je ovšem parádní:::

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...