neděle 24. dubna 2022



 takto  má  vypadat  rebarborový koláč,nevím

proč zmizela fotka z receptu...omlouvám se...

7 komentářů:

  1. Miluško, zrovna jsem na blogu Milušky z Valašska chválila její rebarborový koláč a že ho mám ráda. Tobě se taky povedl. Včera jsme brouzdali pod Resslem, bylo krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechodily jstekolem zahrádky? kvete mě žlutá magnolie,tak jsem ji okukovala pořád..bylo krásně ale oda je už moc potřeba..Miluš

      Vymazat
  2. Tak takhle se mlsá, také bych si dala říci - nezbylo? 😀😀😀 Pa.

    OdpovědětVymazat
  3. No nějak jsme s tím zatočily,ale opravdu je super,jakmile opět naroste bude další...koláč do středy nebude,ale bude něco jiného,tak pa ve středu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže ty už jsi tady avizovala, že něco bude - a já to takhle brzy ráno nečetla. O to větší překvapení jsi mi svým dárkem udělala, moc děkuji, Miluško.😀

      Vymazat
  4. Babička ho taky dělávala, byl vynikající...

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...