čtvrtek 5. srpna 2021

 

                    UNIKÁTNÍ    ÚLOVEK  ZE  ZAHRADY..        

                                     

                                              Nepodařilo se mě vyfotit,ale synovi  na mobil

                                                našly jsme,že je to OTAKÁREK  OVOCNÝ,,

                                               a u nás chráněný....


                                                      již jsem posbírala 6 bedýnek rajských

                                                     a tak přišel na řadu palivec....sice jsem

                                                     o recept můj přišla z blogu.cz ale našla jiný

                                                     recept a upravila....


                                                         a zde je na zimu připravené lečo ...


                                                        můj ibišek,na zimu ostříhán tolik,že

                                                       jsem myslela,že nepokvete,ale opak je pravdou...

        

                                                         latnatka,sice má malé květy,ale i ty potěší...


                               

                                                Asi se zbláznila příroda,nebo bude brzy

                                                  podzim,kvetou mě jiřiny...

                                        Jiřinko  tato žlutá kvete tobě na cestu až půjdeš okolo....


                                                 Děkuji za návštěvu a milé komentáře a moc zdravím. Miluš

11 komentářů:

  1. Miluško, zdravím. Moc se mi líbí ten motýlek ! Kytičky Ti hezky kvetou a na zimu jsi připravena...Měj hezký víkend. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky máme na zahrádce plno motýlů, našly si motylí keř, který jsem jim loni pořídila. Ráda je pozoruji. Tobě to krásně kvete a pilná jsi taky byla.
    Užívej si hezké dny na zahrádce.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluško, jsi skvělá zahradnice. Pěkně ti zahrádka kvete a ještě máš bohatou úrodu. Na zahradě máme dva velké ibišky, ale ještě nekvetou a jiřiny pomalu kvést začínají. Měj hezký víkend, zdravím 🌻

    OdpovědětVymazat
  4. Miluško, také nám motýlků u nás létá dost, ráda je pozoruji, stejně tak i zobonosky :-)
    Krásně a bohatě Ti to na zahradě kvete. Nám dlouho rajčata nedozrávala, ale teď už si jich užíváme. Nějaké lečo na zimu už je také v regálku :-)
    Mili, měj se krásně :-) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko díky rajský taky nedozrávala delší dobu a teď mě uhání je zpracovat. Zítra bude na řadu rajská na zimu....měj se krásně,pa Miluš

      Vymazat
  5. Miluško, podařil krásný foto úlovek. Až se zima zeptá, ty můžeš fotografiemi doložit a vlastně i ve skutečnosti plnou špajz zavařených produktů ze zahrádky. 👍

    OdpovědětVymazat
  6. Otakárek ovocný je fakt nádherný motýl. Krásný úlovek a také šikovná hospodyňka. Přeji krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  7. Miluško, taky tě zdravím na tvém různorodém blogu a přeji ti zdraví a co nejlepší náladu do konce léta a příjemného podzimu. Taky zpracovávám rajčata, letos jen na rajskou omáčku. Základy na lečo mám ještě z minulých LET, nějak netáhnou. Přeji pěkné dny a hlavně zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám hlášku z jednoho filmu - Příroda je vychýlená :).

    Krásné podzimní dny, Miluško! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. janinko děkuji,ale z vážných rodiných důvodů moc krásné dny podzimu zrovna nemám,ale já se snad ze všeho dostanu,jen aby bylo manželovi opět dobře....Moc zdravím. Miluš

      Vymazat
    2. Miluško, myslím na tebe a posílám hodně sil! 😘

      Vymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...