pondělí 12. července 2021



Čekání  na  PPL  přijedou  s balíčkem,...                                                                                        

                                           krátím si čekání a hraji si s fotkama,co mě zbylo

                                            z lilií po náletu  rejsků....



                                               alespň juka zase po mém náletu kvete-hurá a

                                                vezměte mě nůžky ať nestříhám  co se dá...


                                          vzpomínkové  tulipánky....snad za rok opět vykvetou...


                                                      toto je taky už odkvetlé,ale měla jsem radost

                                                     i při tom dešti...


                                                       Děkuji za milé komentáře a přeji všem

                                                       sluníčkové  dníky,vody je sice potřeba,ale 

                                                        co je moc,toho je příliš. Hezké dny. Miluš


 

10 komentářů:

  1. Lilie máš krásně barevné, něco ti ty potvůrky přece jenom nechaly. Měj se fajn 😀

    OdpovědětVymazat
  2. Miluško, zdravím. Zbylo Ti toho pořád hodně i po náletech. Pěkná mozaika barevných kytiček. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Miluško,kdo si hraje, nezlobí.🥰Máš moc hezkou sbírku květin,určitě té potěšila.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluško, koukám, že Tě poád ještě baví si hrát a to je dobře, je vidět, že jsi v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano baví a zatím jsem v pohodě a konečně jsem se mohla podívat k ml.synovi na baráček a kluky jsem pomalu nepoznala,bulela jsem radostí,tan šmejd covidovej ať už jde do ....zdravím a držte se alespoň tak jak jste,asi to jiné už nebude...

      Vymazat
  5. Miluško, jen stříhej dál, jde Ti to dobře a pořád hodně toho kvete. Já taky ráda šmikám, a taky ráda zalívám, hlavně doma, chudák moje kytičky se v květináčích učí plavat. 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi mě viděla něco stříhat??? jo nesmím mít nůžky po ruce...Kytičky v květníkách na zahr.taky plavaly kraula....

      Vymazat
  6. Miluško, nádherné kytičky :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tulipány jsou nádherné, i ten fialový kobereček vypadá moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Renatko,koberečk už dokvítá,ale snaží se dělat mě radost gladioly,jen ten čas si najít a dát na blog...moc zdravím a doufám,že už jste v pohodě z toho,,šmejdu,,jak některý mamlík tvrdí,že je to jen chřipečka....já už jsem taky v poho..Moc zdravím.Miluš

      Vymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...