čtvrtek 6. srpna 2020

              

              Tak a poslední zastávka výletu...

                       
                             Tak  a končí naše cestování.  Zastávka na Klínech u bobové  dráhy.
                        Kdyby tam nebylo tolik občanů z Německa,hlavně omladiny,tak cukání
                         to vyzkoušet u nás bylo,ale já se už slyším jak bych doslova ječela,že
                         by z lesa utekly všechny veverky.. 

                       Ne,ne pro nás to už není,ale bylo vidět,že jsou prázdniny,všade fronty
                       jen na kafíčko bylo prázdno,tak dobrou kávičkou jsme vše ukončily...

Tak a poslední fotečka cestovatelek....
to už jsme na Klínech a toto jsou slavné boby,stejně bych zabrzdila až někde v Litvínově ...
tady je vidět tu bobovou dráhu tu šedou cestu,ale je to fofr,že jsem nestíhala a byly pryč...nahoru

10 komentářů:

  1. Naposledy jsem jela na bobové dráze, když byl prvorozený malý. Jel s dědečkem, sedřel si obličej a od té doby jsem na to nevlezla :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Na to bych taky nesedla, ale na kafíčko bych s tebou šla. Tak je po výletě a šup zase do zahrádky. Plevel roste. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko máš pravdu,konec výletu a nebýt kamarádky tak budu blbnout na zahrádce. Co plevel? Ale úroda musí do sklepa ve formě zarexování,však to znáš.Výlet byl ukončen v restauračce na dobrým kafíčku a páni kluci spokojeni,protože se pokochali tím kde trávili svobodu na učilišti....pak přijdou dvě baby a je po svobodě-a dobře jim tak....

      Vymazat
  3. Miluško, jseš moc odvážná. Já bych se spokojila jen s díváním.....

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tady jsem trávila celé dětství a mládí - ovšem to byly Klíny ještě obyčejná chatová oblast, bez návalů turistů, bez vleků u sjezdovek, prostě krásná vesnička. Teď už nejsou moje, ale bylo tam tehdy nádherně. Pa, Miluško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Turistů bylo spíše z Německa,kdyby tam nebyla omladina a jel někdo starší před námi,tak jsme jeli,ale raději né,stejně bych zastavila asi v Litvínově.Pa kočičko...

      Vymazat
  5. Miluško, tam jsem nikdy nebyla. Ale kamarádka ano a svezla se a byl to prý zážitek. Její děti se svezly znovu, ale ona tu odvahu v sobě už nenašla. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Lotty ta je asi oproti nám mladší,to víš nám už je 37=otoč..Ale je tam docela pěkně a jede to rychle i když byla fronta.Za výlet to stojí a nakonec bylo dobré kafíčko a spíše se těšíme na výlety s klubem....

    OdpovědětVymazat
  7. Miluško, prima výlet. Na Klínech to žije. Byla jsem tam v zimě, bylo málo sněhu, takže i málo lidí. Je tam hezky.
    Užij si víkend. Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, tak milostivé se zachtělo bobovky ?
    Já ti nevím, mám vždycky sevřené půlky a není to díky mladým Enderákům, já se prostě bojím.
    Přeji příjemné dny a opatruj se, divoško :-)

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...