sobota 15. srpna 2020

 

                         


                       Myslím,že trošku  odreagování  neuškodí...


                            





                   celá jáááá,jdu pro jednu věcičku a ejhle nestačí košík...




                                               
                                              toto by mělo být na každém stromě a hned
                                              jak někdo něco zahodí,tak větev by mu měla
                                               jednu plácnout....ale to by se větve polámaly...
                                                          




                                 Tak tohoto se budu držet,já ten blog určitě dám,pomalu, ale DÁM...

                                  DĚKUJI  ZA NAHLÉDNUTÍ  A MILÉ KOMENTÁŘE. Miluš💓💓💓

15 komentářů:

  1. Miluško, super, dobře jsem se pobavila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentík a nějak si tě nemohu uložit.pa

      Vymazat
  2. Pro pobavení a svatá pravda. S tím nákupním košíkem teda určitě ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Miluško, vtípky nemají chybu, zvláště ten o dietě a krmení odpadkových košů. To použiji při čekání na zastávce i jinde. Doufám,že nedostanu do "budky" jak tak kolestojící upozorním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo děvče jsou to zmetci asi všade stejný. Tady je to taky takové,ale nejvíce mě štve ten nepořádek v lesích a kolem silnic.Tiráci přijedou k benzince a né do kontejneru on to vyhodí v lese. Minulý zájezd málem zasypal kolegyni ta mu ale dala jmen a vybraný slova po č,ale ty nás naučil život.pa a měj se krásně.

      Vymazat
  4. Díky za pobavení, Miluško :). Ten nápis o krmení koše nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  5. I životní moudra se tady najdou. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná životní moudra. Ale stejně se mi nejvíc líbí ten vtípek s nákupním košíkem :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko s tím nákupním košíkem jsem celá já a myslím,že nejsem sama....

      Vymazat
  7. Krásné, pravdivé, moudré a poučné!!

    OdpovědětVymazat
  8. Miluško, často mívám poradu sama se sebou, hlavně když se mi něco nedaří - to si hlasitě vyčiním občas i dost nevybíravě...Krásně jsi ta moudra vybrala.

    OdpovědětVymazat
  9. Chacha! Nejlepší je nákupní košík! Taky znám. Pořád se učím kupovat jen tolik, kolik potřebuji, občas se mi nedaří!

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...