neděle 23. července 2023



                            Takový    malý   pelmel...
                                          
                   Citáty   slavných.

          Zatím co ztrácíme svůj čas váháním a odkládáním.   
                 život rychleji utíká....--    SENECA..

        
        Pamatuj,že i ta nejbližší hodina ve tvém životě,
        má jen 60 minut-----                 SOFOKLES


        Jediná omezení,která v lidských životech existují
         si klademe my sami...              KONFUCIUS


       Náš  největší úspěch není v tom,že nepadneme,
       ale v tom,že vždy vstaneme,kdykoliv padneme....
                                                       KONFUCIUS..

        Co tě nezabije,to tě posílí...FRIEDRICH  NIETZSCHE...


              Posledního   pána neznám,ale má pravdu...
              Tak jsem si dovolila dát citáty co mě poslala
               kamarádky e-mailem a všem kdo zavítá přeji
               krásný zbytek neděle....
       
 

8 komentářů:

  1. Tak, poučeny zkušenostmi moudrých - viz jejich citáty - budeme zkoušet přežít i ta vedra, viď? Pa, Miluško.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá kamarádko nic jiného nezbývá,než přežít.Ale dáme to,zítra mě čeká směna okurková na zahradě,manžel pojede hezky se mnou abych se tamprý nebála,to jsou jeho slovíčka a on ochutná moje rychlokvašky,nazývá to rychlosplašky....Toto byl článek na zkoušku.když jsem zprovoznila starěí blog.pa a opatruj se...Miluš

    OdpovědětVymazat
  3. Miluško moc Tě zdravím a ráda jsem si vše přečetla. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Fukcarinka - Miluško,zdravím a mám dotaz,kde najdu Tvůj blog Mirka?Nedaří se jen pod názvem Mirka najít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě zkusím u tebe komentík napsat pod mým jménem,ale blog je ještě jak se říka v plenkách,,,pa Mirkyblog.

      Vymazat
  5. zkus adresu :http://mirkyblog.-blogspod.com

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...