sobota 22. května 2021



                                 Nedělní   všehochuť...



                                    otevřu okno a ten drzoun si myslí,že

                                     dostane snídani...



                                     no ta je asi mooooc hodná..

               

                              toto mě teda dostalo-chuděra klučina..


                            pomalu začínají nakvétat azalky

                            100x přesazované...


                                   světlounce fialková...skoro

                                  více do tmavě růžové....



                             rodedondron,zakoupený před 4 roky

                             v Průhonicích,ale byl 2x na špatném

                            místě,tak jsem jej na rýči přenášela 

                            kam s ním,ale místečko se našlo...


                       Touto všehochutí se pro dnešek loučím

                        a děkuji za milé komentáře. 

                            Moc zdravím. Miluš



                                   

13 komentářů:

  1. Rododenrony se pokoušela pěstovat moje máma, ale nedařilo se jí. Tobě se to povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no občas dostane rašelinu asi chce kyselejší zeminu,ale na to,že jsem s ním dělala psí kusy se mě odvděčil...Měj se fajn a doufám,že jsi Renatko už o.k.

      Vymazat
  2. Před domem máme rododendrony dvoumetráky, jsou to nezmaři, všude kolem beton, žádné sluníčko a rostou a kvetou jako o život 😀.
    Díky za pobavení, Miluško! 😀

    OdpovědětVymazat
  3. Miluško, vtipy za 100 bodů ☺. Zdravím ať se daří kytičkám i tobě. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně ti kvetou azalky i rododendron. Jdu na zahrádku nafotit, co kvete mně...

    OdpovědětVymazat
  5. I na naší zahradě začínají kvést rododendrony a azalky, je to vždycky nádhera. A za vtipy díky, smích prodlužuje život 😁

    OdpovědětVymazat
  6. Miluško, zavítala jsem k Tobě na blog a hned jsem se pobavila. Pěkně Ti to kvete. Měj se hezky. Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné kytičky. Dělají ti radost!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Miluško, je to u tebe jako v Pohádce, otevřeš okno a můžeš říct holoubkům aby ti doma sesbírali hrách...:-)
    Kytičky jsou krásné, je to potěšení nejen pro oko a vím, že je za tím hodně práce. Vtipy jsou bezva, trošku rozjasnily mou tvář, kterou jsem mohla po šichtě v práci konečně osvobodit z respirátoru.
    Děkuji ti.
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S,,děkuji za miloučký komentářík,určitě to v dnešní době potěší...Měj se zatím fajn a zase se někdy ozvy jakýmkoliv způsobem Miluš

      Vymazat
  9. Jmenuji se Lilian N. Je to velmi radostný den mého života kvůli pomoci, kterou mi Dr.saguru poskytl tím, že mi pomohl získat zpět svého bývalého manžela svým kouzlem a kouzlem lásky. Byl jsem ženatý 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel mě opravdu podváděl a hledal rozvod, ale když jsem narazil na e-mail Dr.saguru na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat jejich ex zpět a pomůže opravit vztah. a aby lidé byli ve svém vztahu šťastní. Vysvětlil jsem mu svou situaci a poté hledal jeho pomoc, ale k mému překvapení mi řekl, že mi s mým případem pomůže, a tady nyní oslavuji, protože můj manžel se úplně navždy změnil. Vždycky chce být mnou a bez mého daru nemůže dělat nic. Opravdu si užívám manželství, jaká skvělá oslava. Budu dál vydávat svědectví na internetu, protože Dr.saguru je opravdu opravdové kouzlo. POTŘEBUJETE POMOCI POTOM KONTAKTUJTE LÉKAŘE SAGURU HNED E-MAILEM: drsagurusolutions@gmail.com Je jedinou odpovědí na váš problém a ve vašem vztahu se budete cítit šťastně. a je také perfektní
    1 MILOVACÍ KOUZLO
    2 VYHRAJTE ZPĚT
    3 OVOCE DĚLKY
    4 PODPORA KOUZEL
    5 OCHRANA KOUZEL
    6 OBCHODNÍ KOUZLO
    7 DOBRÉ PRACOVNÍ KOUZLO
    8 KOUZLO LOTTERY a KOUZLO SOUDNÍHO PŘÍPADU

    OdpovědětVymazat
  10. S manželem jsme se nedávno rozešli. Jsme manželé už šest let a byl to násilný vztah ve všech směrech. Chci přijít na to sama a vyřešit své vlastní problémy, abych mohla být skvělá máma a manželka, ale mám pocit, že je ztráta času pokoušet se napravit své manželství, protože je rozbité a jsem emocionálně vyčerpaná a já prostě chci soustředit se na moje děti. A cítím, že je pro mě nespravedlivé snažit se opravit něco, do čeho jsem jediný, kdo vynakládá úsilí. Jsem tak zmatená. To byla moje rozhodnutí, dokud jsem na blogu nenarazil na článek o tom, jak Ultimate Spell of DR WALE, který pomohl mnoha lidem obnovit rozbitá manželství/vztahy. Rychle jsem ho kontaktoval a on mi řekl, co mám dělat, což jsem okamžitě udělal. Během týdnů se můj manžel vrátil a největší na tom je, že se můj manžel úplně změnil, už mě nezneužívá a neuráží. Dnes se z něj stal milující a starostlivý manžel. můžete kontaktovat DR WALE na WhatsApp/Viber: +2347054019402 nebo e-mailu: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Pozdravy
    Po tolika letech hraní v loterii je pro mě velmi těžké vyhrát, věci pro mě byly velmi těžké, tak jsem se rozhodl to probrat se svou kamarádkou, která mi pomohla, řekla mi o své zkušenosti s Dr. Ajayi, která pomohla jí přivést zpět svého manžela, který ji opustil, aby si vzal jinou ženu, nechal ji se čtyřmi dětmi trpět sama dále mi řekla, jak se seznámila s Dr. Ajayi online Byl jsem velmi ohromen, když jsem slyšel její příběh, tak jsem jí řekl o svém smůle v loterii A představila mě Dr. Ajayi po všech mých sezeních s Dr. Ajayim, po týdnu jsem se rozhodl zkusit to znovu Nemůžu uvěřit, že jsem vyhrál tolik, že jsem nikdy nemohl uvěřit Díky Dr. Ajayi je skvělý muž, a pokud potřebujete duchovní pomoc s čímkoli, co narušuje váš život, kontaktujte doktora Ajayi na Whatsapp / Viber: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com a věřím, že budete rádi, že jste to udělali.

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...