neděle 11. dubna 2021

 

                            Nenudím se,   jen   si  občas  zahraji  na PC...



                       to  vykvetlo kamarádce na zahrádce,přiznám se,bílý krokus 

                                     jsem viděla poprvé..

                                 


                             ještě  něco málo  k zasmání...


                                           je to taky někdy i u vás???


                                          lilie opravdu něco spapkalo přes zimu a tak jsem zvědavá zda tato vydržela




                                            jen se musíme i občas zasmát,když někdy neví pravá ruka 

                                            co dělá levá.Možná pochopíte kam útočím...


                                Děkuji  za návštěvu a za milé komentáře...Moc zdravím.. Miluška

10 komentářů:

  1. Bezva vtipy, ten zimní zadek nás asi bude mít víc .... Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi a ještě karanténovej a covidovej....taky tě zdravím...👼

      Vymazat
  2. Evi moc pěkné vtípky . Přeji veselý a krásný týden

    OdpovědětVymazat
  3. Bez vtípků to ani nejde :-) Humor je koření života, mám pocit, že je potřeba "kořenit " hodně :-)))
    Přeji krásné dny :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Miluško, díky za pobavení, dokud se dokážeme ještě zasmát, je to dobrý :).

    OdpovědětVymazat
  5. Miluško, k tobě se dostanu, máš to tu hezké. Nemám svůj blog, tak mi tu naskočila možnost tě okomentovat pod svým druhým názvem mailu, na který už se ale nedostanu...zdravím, Jana B . z faceboku ...jsem zvědavá, jestli se mi můj komentík tady zveřejní, je to pro mě nové :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluško, k tobě se dostanu, máš to tu hezké. Nemám svůj blog, tak mi tu naskočila možnost tě okomentovat pod svým druhým názvem mailu, na který už se ale nedostanu...zdravím, Jana B . z faceboku ...jsem zvědavá, jestli se mi můj komentík tady zveřejní, je to pro mě nové :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluško, zimní zadek, já bych řekla covidový ☺ Smích léčí a tak se smějme a radujme aspoň z těch vtipů. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ®

    OdpovědětVymazat
  9. Jmenuji se Lilian N. Je to velmi radostný den mého života kvůli pomoci, kterou mi Dr.saguru poskytl tím, že mi pomohl získat zpět svého bývalého manžela svým kouzlem a kouzlem lásky. Byl jsem ženatý 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel mě opravdu podváděl a hledal rozvod, ale když jsem narazil na e-mail Dr.saguru na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat jejich ex zpět a pomůže opravit vztah. a aby lidé byli ve svém vztahu šťastní. Vysvětlil jsem mu svou situaci a poté hledal jeho pomoc, ale k mému překvapení mi řekl, že mi s mým případem pomůže, a tady nyní oslavuji, protože můj manžel se úplně navždy změnil. Vždycky chce být mnou a bez mého daru nemůže dělat nic. Opravdu si užívám manželství, jaká skvělá oslava. Budu dál vydávat svědectví na internetu, protože Dr.saguru je opravdu opravdové kouzlo. POTŘEBUJETE POMOCI POTOM KONTAKTUJTE LÉKAŘE SAGURU HNED E-MAILEM: drsagurusolutions@gmail.com Je jedinou odpovědí na váš problém a ve vašem vztahu se budete cítit šťastně. a je také perfektní
    1 MILOVACÍ KOUZLO
    2 VYHRAJTE ZPĚT
    3 OVOCE DĚLKY
    4 PODPORA KOUZEL
    5 OCHRANA KOUZEL
    6 OBCHODNÍ KOUZLO
    7 DOBRÉ PRACOVNÍ KOUZLO
    8 KOUZLO LOTTERY a KOUZLO SOUDNÍHO PŘÍPADU

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...