pátek 25. prosince 2020



                          Vrátila jsem se ke hraní na známém prográmku

                   

                   Určitě   si  někdo  řekne,asi  jí  leze na  mozek  ten  nemilý covid..

                   Ne nebojte se,jen jsem si pohrála s prográmkem který mě vždy bavil,

                    ale od jara do podzimu není tak nějak větší čas...    

                                          doufám,že kliknutím lze zvětšit...


                                               každý si může říci co to asi je,ale já to mám

                                                za květinku...

                                                

                                            každému stačí fantazie,meze se nekladou


                                               co se mnou naděláte-nic stejně si budu hrát...



                 Tímto obrázkem se pro dnešek loučím a mějte

             krásný zbytek svátků-snad v roce 2021 bude lépe..

                                 Zdravím a díky za komentáře.Miluš

5 komentářů:

  1. Hlavně, že tě to baví a to je nejdůležitější :). I já dodatečně přeji krásný zbytek svátků vánočních a v novém roce hodně štěstí, zdraví a pohody :).

    OdpovědětVymazat
  2. Miluško, je to dobře že tě baví vymýšlet, v dnešní době se ani nedá nic jiného dělat. Hlavně ať jsme všichni zdraví a v pohodě. Tak jen to nejlepší do nového roku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuš já přeji to samé a hlavně už pohodu od hnusného covidu.....

      Vymazat
  3. Miluško, kdo si hraje, nezlobí. Je fajn, že si tak hraješ a zabavíš se. Do Nového roku přeji hodně zdravíčka. :-)

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...