úterý 6. října 2020

 

                  Přesun  ze  zámku   ŽLEBY...

       Ano  přesun do města CHRUDIM.kde je Mydlářském 

       domě umístěna stála expozice muzeum loutek.

       Muzeum sídlí ve třech spojených historických domech,

       které se dají podle značek procházet.

       Je zde k vidění na 8000 loutek a jiné.


    Zaměřuje se na shromažďování a zpracování

dokumentů o vývoji českého,ale i světového 

 loutkářství.





UPOZORNĚNÍ  PRO TY,KTERÉ POSLALY 

EMAIL,ŽE DÁVÁM MALÉ FOTEČKY,STAČÍ NA NÍ KLIKNOUT A MÁTE JI NA CELOU OBRAZOVKU..

                  Moc zdravím Miluš

 DĚKUJI  ZA MILÉ KOMENTÁŘE...💓💓💓        

         




8 komentářů:

  1. Muzeum loutek jsme navštívili v Chrudimi, není jich tam tolik, ale co loutka, to perla :).
    Kočičák na závěr je boží! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko tam se prochází v určitém patře do jiného domu a nakonec do knihovny,ale stačilo to...

      Vymazat
  2. Miluško, než jste to vše obešli a pokochali se, musel to být zápřah na nohy.☺ Fotky super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO,jo nohy dostaly zabrat,ale to jsem raději tam vzdala 30 schodů do věže,protože za prvé,udoučké,dva lidi by se nevyhnuly a za druhé,pamtkáři by měly jako na zámcích dát na zeď malé zábradlíčko,není se jak zachytit a tak jsem to vzdala...

      Vymazat
  3. Byla jsem asi divné dítě, ale mně loutkové divadlo nikdy nebavilo, snad trochu jen Hurvínek.
    Cestu do schodů bych také vzdala, snad bych to i vylezla, ale vadil by mi ten úzký prostor. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo vylezla bych to,ale jakmile jsem se podívala nahoru,tak se mě zamotala hlava a ještě navíc se schody točí kolem věže uvnitř a nemáš se za co chytnout,tak jsem jim dolů řekla,že nemusí být ze mě komeník a lézt kolem komína....pa a hezký nadcházející víkend.

      Vymazat
  4. Chrudim, tam jsem nikdy nebyla, stejně tak zámek Žleby.
    Koukat na vystavené loutky ano, ale jinak, jak napsala Eva, mne loutkové divadlo nebavilo.
    Spojené propojené domy, to mi připomnělo Františkové Lázně, kde jsme teď byli. tam bylo propojeno 9 velkých domů, v kterých se dalo procházet jen tak v papučích a županu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super,jako loutkové divadlo jsem mimo Hurvínka moc taky nemusela,ale bylo zase o něšem jiném. Nyní máme klub zavřený,ale jsem zvědava,zase na jak dlouho,spíše to vidím do konce roku,ach joooo...musíme vydržet.Určitě jsi si odpočinula v lázních,je to někdy potřeba...

      Vymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...