neděle 6. září 2020


             Už   jenom  vzpomínky  nám zůstávají,ale  snad  někdy  bude  lépe...


                Jelikož   si  ráda  pohrávám   s výrobou koláží,tak  se  vracím  na  zájezdy....

                                           
                                             Kdo navštívil určitě pozná,že Jsou to Františkovy 
                                              lázně  a Mariánské-občas  stíháme více prohlídek...
                                         

                                            
                                              Zámek Manětín,bylo to cestou na Vildštejn...
                                        
                                            Jelikož jsem se tady 3 roky učila,tak jsem ráda
                                            navštívila Třebechovice  pod Orebem...


Tímto se pro dnešek  s  vámi  loučím
           
                                                     a mějte krásnou  neděli...Zdravím Miluš💓💓💓


8 komentářů:

  1. Pěkně sis, Miluško, pohrála!
    Františkovy Lázně jsou letos za mnou, čekají mne Mariánky, obojí s pobytem, těším se. 😊

    OdpovědětVymazat
  2. I ty jedna cestovatelko! Užívej, dokud můžeš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko zítra máme klub od února poprvé a tam nám řeknou kdy bude další zájezd,já už vím,ale nesmím říkat dostala bych do nosíka...ale foťák vzít musím...pa

      Vymazat
  3. Navštívili jste toho opravdu hodně. Mariánky jsou krásné, byla jsem tam dvakrát a vždycky se mi tam líbilo moc ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Miluško, ty hračičko šikovná - to jsem netušila, že jsi se učila v Třebechovicích. Jsem ráda, že jsi se tam mohla znovu podívat a těš se na další výlet.

    OdpovědětVymazat
  5. Třebechovice mám spojeny s betlémem. Zámek Manětín vůbec neznám. Ale na fotkách vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. Já nejvíce znám a byli jsme tam mockrát ve Františkových i Mariánských Lázní. Máme jen hezké vzpomínky a spoustu fotek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentík,ale nyní máme jet 24. 9. do CHrudimi ,tam je nějaké muzeum,a poté zámek ŽLEBY. DOCELA SE TĚŠÍME,ALE ZDA NÁM TO NEPŘERUŠÍ TEN MAGOR CORONAVIDŮ....Jasně že by fotky byly...

      Vymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...