čtvrtek 2. července 2020





                            TAK  A  OPĚT  JDU  OTRAVOVAT...

             Nebojte se,to jsem si jen zapůjčila  hlášku
             od  jedné  nemilé  návštěvnice  z blogu.cz
             kde už nejsem....

                                                       to bych si měla vzít k srdci já,ale
                                                       zaměstnám synka....

          
                           
            
                                         
                                           už se nerozčiluji,zdravíčko mám jen jedno...








                                             
                                              jejda toto bych tak ráda někdy vykonala
                                               i u nás v baráku....

                                  
                 Pro  dnešek je to vše a držte mě 
                 odpoledne palečky jdou ven dva zoubečky
                břicho mě bolí už teď.  

                    Zdravím všechny kdo zavítá....Miluš


5 komentářů:

  1. Miluško, nejdříve jen hlásím, že držím palečky, neboj, mně šly tři zoubečky před 14 dny, ale přiznávám, že ještě teď nemohu pořádně kousat. Jinak jsem projela všechny tvé články, hlavně moc chválím za kytičky. Už si ukládám tvou novou adresu blogu, už jsem si ji prve někde založila. A jinak samozřejmě jsem SI NIKOHO Z MÝCH STÁLÝCH NÁVŠTĚVNÍKŮ NEZABLOKOVALA, nevím, jak to mohlo někoho napadnout, třeba jako je Fukčárinka. Přeji krásné dny a přes všechny problémy opakuji, že bych si přesto s Tebou ráda pokecala.

    OdpovědětVymazat
  2. Život člověka naučí a tyhle hlášky vážně sedí. Hezký víkend přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluško, tak jsem hned běžela nakouknout a docela se mi to tady líbí. Je to jiné než na blog.cz, kde otravují a musíš aspoň 1x za 3 měsíce něco napsat. Já jsem také na blogspot.com. Blog.cz jsem chtěla už před skoro půl rokem zrušit, ale je mi líto "zahodit" všechnu práci, kterou jsem si s ním dala - myslím tím tu spoustu rad.
    Tak držím palce, aby se ti dařilo.

    OdpovědětVymazat
  4. Dani díky,ale mě to líto nebylo,nemohla jsem se k nim dostat ani přes google,napsali,že jsem dala cosi zakázaného,ale nebyla to pravda,nevadí já je neřeším co jsem chtěla tak jsem si stáhla -myslím fotky a ruční práce a jednou se tu objeví podoba co jsem tvořila..díky ti moc.pa

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...