pátek 17. července 2020




               Už   se  nám  docela stýská   po  zájezdech

                  Na zájezdy jezdíme od klubu seniorů,
                  pokaždé si nějaký  zájezd vymyslí naše 
                  seniorka,která má zájezdy  na starosti.

                 Možná dostanu pěstičkou,že jsem to
                 dala na blog,ale já se nedám...

                                         
                                          hrad Vildštejn,směr Františkovy lázně....
                                     
 
                                            hrad Vildštejn,Františkovy lázně,jasně poznáte
                                            podle ,,chudáčka ,,Frantíka...

                                            a abych nebyla bita,tak tam máte i mě s
                                            kamarádkou a ta prostřední paní se musí dostat
                                             všade...ach jooo...

                                               Louny -Kostel,nevěřila jsem,že je tak nádherný...

                         a jako pozdrav všem kdo zavítá
                         moje hračičkování...

               Přeji sluníčkový víkend všem. Miluš

16 komentářů:

  1. Miluško,to je fajn takhle jezdit.Já výletuju s manželem a jeho už to nebaví.Neraději by se vůbec nehýbal.
    Tak se budu těšit na vaše výletování.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě proto jsem v klubu seniorů,protože manžel by tam nešel,,,prý je to babinec,,ale říkej mu něco po 52 letech...

      Vymazat
  2. To jste si zase báááječně zavýletovali.👏👏
    Dobrou noc.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi to je starší,děvčata dříve moc nechtěla abych je dávala na blog,ale sem jde akorát jedna minimálně dvě a těm to nic neděla. Po koronu máme klub až 9.9. a tam se dozvíme kam jedeme...fotky budou,nemusí měříkat z legrace,,paparatzi,...

      Vymazat
  3. Miluško, koukám, všichni to dali jen já ne.Kdybys mi mohla nějak poradit, tak mi napiš na email. Já to zkoušela a ne a be, nevím, jak to vlastně začít a pak to ukládám jen něco mi mi jde, no, asi jsem pořádná blbka. Zdravím.

    OdpovědětVymazat
  4. Je prima, že existují lidi, kteří jsou takhle aktivní. Zájezdy, ty skutečné a ne jen za účelem předváděčky, bych si taky nechala líbit. Krásné fotečky, jen bych je trochu zvětšila, jde to?
    A chválím za pěknou závěrečnou úpravu.
    Zdraví Vendy, od nového budu pod jménem Eumenidas... ale určitě budeš vědět, o koho jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eumenidas musíš kliknout na střed obrázku a on se dost zvětší.
      To je i pro lidičky komu se zdají malé obrázky..
      U mě-pokus-omyl ale snad se to taky naučím...

      Vymazat
  5. Holky, snad ještě nechcete otěhotnět, že tak okupujete Frantíka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko ani náhodou,měly jsme z toho srandičky,jak je ten camprlík odřenej...2x to stačilo.Jitu díky za návštěvu...

      Vymazat
    2. Jituš, tak v mém věku asi taky není potřeba znovu vyrábět děti díky Frantíkovi. Naopak jsem se tam dozvěděla od průvodkyně, že je prý dobré Frantíkovi taky sahat na zadeček, na půlky, že prý připomínají skutečné děťátko zezadu. :-)

      Vymazat
  6. Dnes jsem se vrátila z Františkových Lázní a na Frantíka jsem si taky sáhla! Jsem Intuice - Lotty, blog si asi další nezaložím, ale budu Tě ráda sledovat a přispívat komentáři. Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  7. Miluško, ty hračičko, je fajn, že jsi v kondici, aktivní a putuješ po vlastech českých.
    Jen ta doba je taková vrtkavá, opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  8. Miluško, kdo si hraje ten nezlobí.:-) Těším se na tvoje kytičky ze zahrádky. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To stěhování blogu se ti moc nehodí , že? Spousta práce na zahrádce a do toho taková kalamita. Zabere to spoustu času, ale do Vánoc času dost nač ten shon, no čestně bábi... :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš máš velikou pravdu,ale už se mě povedla maličkost č.1 Já to musím dát...Zahrada volá každý den,dneska jsem zavařovala červenou řepu,doma jsem vyrobila švestkovou omáčku k masu,ale asi jsem dala kapku více rumíčku a tak budeme i po tom masíčku opitnutý. Ale asi mě to nakopne mozek,abych dala na blog co tam patří...pa Miluš

    OdpovědětVymazat
  11. Tak nový blog jsem si nakonec založila, povedlo se! (Určitě už jste někteří poznali :-) )

    OdpovědětVymazat

                              Takový    malý   pelmel...                                                               Citáty   slavných.   ...